quinta-feira, 14 de maio de 2009

Qual o nosso pior Ministro?

Será o Ministro do Ambiente ou Ministro do Crioulo? E quem será o melhor Ministro, o das estradas ou aquela que não teme a criminalidade?

Não faço ideia. Alguém sabe?

2 comentários:

  1. Karu Dono,
    Dos observason:
    1. Pamodi nho ka faze un purgunta asim: Kal ke nos midjor Ministeriu?
    2. Ministru di "Criulo" e kenha?!

    Mal di nos tudu, fepu, e faze di Ministru/Omi ki sta sinhor di sabe/faze tudu na ministeriu y es propi asumi ignorantimenti "ma es e ministru y ministeriu".
    Ago, si intende ma "Ministro di Criolo" e MV el e un di kes midjor. E el ki sa ta kre divolve nos Tera se lingua ku se identidadi. Nes devolusãu es sa ta prosede mal na manera(?). E ka sa ta konsigi sosializa - es sa ta trabadja el so, sendu asin, es ideia di ofisializason di lingua nasional sta rodeadu di ruidu. So pa ruidu!

    ResponderEliminar
  2. Para mim o pior está entre Manuel Veiga e Vera Duarte.Depois, a Hopffer Almada.
    Uma pergunta, João Dono, porque deixou de escrever sobre o MPD e PAICV, Veiga e Jorge Santos, Estartégia do MPD? Nós que estamos fora gostamos de ler e perceber o que se passa. Sobre as presidenciais també, o que acha? Aqui em Portugal, muita gente acha que o melhor sem dúvida é o DR. Jorge Carlos Fonseca, porque tem muito prestígio como intelçectual e académico e por ser muito experiente na política. Do lado do PAI as apostas vão mais no DR. Aristides LIma. O que voce acha?

    ResponderEliminar